luni, martie 26, 2007

Scrisoare din partea unui cititor

Cucernice Părinte,

Am participat la vecernia din seara zilei de sâmbătă (16.12.2006) în biserica cu hramul “Sf. Prooroc Daniel”, pe care cu vrednicie o păstoriţi şi am plecat de acolo cu părerea de rău că nu am şi eu o parohie în care să mă simt aşa de bine cum m-am simţit la dv. Am văzut acolo tineri despre care nu-ţi mai vine să crezi că mai sunt în aceste timpuri, am văzut o linişte şi pace pe care nu o mai găseşti în multe biserici,am văzut că Dumnezeu vă iubeşte şi Maica Domnului vă ocroteşte, prin smerenia dv.

Am răsfoit paginile revistei „Mărgăritarul credinţei” şi am aflat acolo răspunsuri la întrebările mele, am găsit oameni care se confruntă cu aceleaşi probleme ca şi mine.

De exemplu, articolul „De la yoga la Hristos” m-a întărit în convingerea că bioenergia este dăunătoare, cu toate că eu respingeam aceste lucruri – cred că prin puterea lui Dumnezeu – dar nu ştiam să îmi explic de ce nu sunt bune; şi aveam nevoie de aceste lămuriri pentru a explica şi eu la alţii (altora) (deoarece chiar cu o zi înainte, la locul de muncă a fost chemat un aşa zis bioenergetician care a făcut câteva şedinţe unor colegi şi mai ales directoarei mele şi toţi au fost foarte mulţumiţi).

Un alt articol („Cinsteşte pe tatăl tău…”) mi-a dat răspunsuri la întrebările pe care le aveam în legătură cu relaţia mea cu tatăl meu.
Articolul cu „Răbdarea” m-a întărit duhovniceşte în relaţia mea cu soţul şi şefa mea.
Nu vreau să uit „Cuvintele de la Părinţi” pe care le voi afişa acolo unde lucrez precum şi acasă să-mi amintească atunci când am nevoie şi care sunt ca un balsam pe o rană.

Am observat că majoritatea articolelor sunt scrise de tineri şi mă bucur că mai au timp pentru astfel de preocupări, că au sufletul curat şi mă rog să-i ţină Dumnezeu tot aşa.
Îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru că m-a ajutat să ajung pe la dv., să văd că există oameni cu suflet care au frică de Dumnezeu.

Mă rog să vă dăruiască sănătate să puteţi merge mai departe pe drumul pe care l-aţi ales, să vă înconjoare cu dragostea Maicii Sale prin oamenii din parohia dv., să ţină departe tot răul ca să împliniţi tot ceea ce v-aţi propus.

Iulia B., 44 ani

Niciun comentariu: